Komunikat – przywrócenie działania centrali telefonicznej

Szanowni Państwo,
uprzejmie informujemy, że po usunięciu głównej przyczyny awarii przywrócona została możliwość połączenia się z naszą infolinią i centralą telefoniczną.
Obecnie mogą Państwo ponownie kontaktować się z placówkami Medpharma pod standardowym numerem: 585 601 601.
Jednocześnie zaznaczamy, że w dalszym ciągu prowadzone są prace serwisowe mające na celu pełne przywrócenie 100% funkcjonalności systemu. Z tego względu w niektórych przypadkach mogą jeszcze występować niewielkie trudności z bezpośrednim połączeniem się z wybranym działem lub lokalizacją.
Informujemy również, że tymczasowe numery telefonów komórkowych, uruchomione na czas awarii, zostały już wyłączone i nie są aktywne.
Aby ułatwić Państwu korzystanie z naszego systemu infolinii, poniżej zamieszczamy graficzną instrukcję wyboru odpowiedniego działu po połączeniu z centralą:
Serdecznie dziękujemy za cierpliwość i wyrozumiałość okazaną w czasie trwania awarii.
Przepraszamy za wszelkie utrudnienia i zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań, aby możliwie najszybciej przywrócić pełną sprawność naszego systemu telekomunikacyjnego.